Головна arrow Архівні матеріали arrow Листи arrow Відкритий лист Попову О.П.
Відкритий лист Попову О.П. Надрукувати Надіслати електронною поштою
19.ноя.2011
Голові Київської Міської
Державної Адміністрації
пану Попову О. П.

                     
    Громада Русанівських садів

           Підписні листи у кількості
544 осіб додаються
 
ВІДКРИТИЙ ЛИСТ
Шановний Олександре Павловичу!

    Звертаємося до Вас у надії зупинити беззаконня, та на справедливе вирішення проблеми, створеної в Києві безсоромними чиновниками в сфері містобудування і архітектури, які тривалий час вводили в оману попереднє керівництво міста та, нажаль, роблять це і зараз.
 Ми віримо, що Київ отримав у Вашій особі ефективного менеджера, господарника, відданого інтересам міста, який піклується про потреби його громади. Однак,  ми бачимо, як на зміну «молодій команді» руйнівників міста у КМДА повернулася «стара команда» досвідчених.
    Ви робите дійсно велику справу для нашого міста – розробляєте довгострокову стратегію розвитку Києва. Але у такий відповідальний для Ваших починань  момент – прийняття Стратегії розвитку Києва до 2025 року, де повинні бути враховані всі деталі життя та розвитку міста - відбувається прямий саботаж Ваших розпоряджень. Як свідчать рішення, що приймаються в рамках цієї стратегії, люди які її розробляють, приїхали на заробітки. Їм глибоко начхати на історію, архітектуру та автентичність нашого міста, на його екологію та потреби мешканців. І взагалі їх не цікавить, як буде виглядати наше місто у світовому параді столиць у майбутньому!
    Один з найяскравіших прикладів такого керування -  Подільсько-Воскресенський мостовий перехід (ПВМП), проект якого розглядається у застарілій редакції, при цьому  він знищує і рекреаційну зону Русанівських і Воскресенських садів,  і не  вирішує транспортної проблеми мешканців Троєщини.
З метою  подальшого «ОСВОЇННЯ»  комунальних і державних коштів  чиновники КК "Київавтодор" надають Вам  на затвердження у рамках нової Стратегії проект ПВМП, що розроблявся ще  у 1985 році, коли Троєщина була невеликим селом. Але  і це ще не все - вказаний міст почав розроблятися ще у 1951-1957р., як перспективний проект стратегичного об’єкту  для швидкої переправи  військової техніки, тяжкої бронетехніки та ракетних тягачів. Тому міст було спочатку спроектовано з великим запасом міцності для періоду ведення бойових дій. Болотисту місцевість Русанівки було віддано не під будівництво спального району, а виключно під садівничі організації не раптово. Це було зроблено з  метою створення не лише рекреаційної зони, а й спеціальної території біля центру Києва, де у випадку стихійних та інших лих можна було б дуже швидко розмістити постраждале населення. Мало хто знає, що під час Чорнобильської катастрофи саме такі масиви врятували Київ від тотального радіоактивного зараження. Те, що відбувається зараз, це пряме знищення біосферного захисту Києва та киян.      Наразі, коли на Троєщині мешкає більш півмільйона киян, цей проект  застарів не лише морально,  а й фінансово.  Кошторис ПВМП був складений ще у 1993 році, а по суті, скалькульований з кошторису у рублях СРСР на  купоно-карбованці, і більше  не перераховувалася ні разу. На Вашу вимогу швидко надати реальний кошторис будівництва  ПВМП чиновники не зможуть! 
     Звертаємо Вашу увагу, що реалізація цього застарілого проекту, який вперто протягується повз здоровий глузд  КК «Київавтодор» в особі Г. Глинського, М. Васильцова, «Київдормістпроект» - В. Воробйова, «Київметротунельпроект» в особі  В. Янікіна, «Центр містобудування та архітектури» на чолі з С. Броневицьким та іншими,   не тільки не актуальна для міста, але й практично неможлива. На трасі проходження ПВМП знаходяться не тільки садові ділянки та будиночки, але й багатоповерхівки з мешканцями  на Воскресенці, озеро Радужне, авторинок на бульварі Перова. Для вирішення питань щодо їх відселення знадобиться набагато більше коштів та зусиль. Складається враження, що цю інформацію від Вас навмисно приховують,  запевнюючи, що будівництву заважають тільки Русанівські сади, а насправді далі Русанівських садів цей перехід не зможе пройти фізично.
    За ініціативою небайдужих киян незалежними фахівцями у сфері містобудування був розроблений новий проект транспортної розв'язки Подільсько-Воскресенського мостового переходу на лівому березі Дніпра,  який відповідає всім вимогам сучасності: його можна швидше и  дешевше втілити у життя, він знімає протистояння міської влади, мешканців Русанівських садів та Троєщини. А найголовніше він дійсно вирішує транспортну проблему масиву, оскільки дозволяє мешканцям району без пересадок дістатися правого берега. (Див. проект  у додатку).   
    Зацікавлені у старому проекті, містобудівні чиновники не хочуть розглядати запропонований новий варіант, мотивуючи тим, що «ніхто не буде змінювати існуючий проект», «що ви таке придумали?!», «це важко» та іншими «вагомими»  алогічними аргументами, не маючи при цьому навіть приблизних розрахунків, що відповідають сучасному ціноутворенню. Окрім того, обговорення нового проекту на громадських слуханнях з мешканцями Троєщини відверто саботується.
    Наскільки нам відомо, сьогодні розглядається декілька варіантів продовження Подільсько-Воскресенського мосту і рішення щодо затвердження остаточного варіанту його будівництва наразі ще не прийнято.
    Тим не менше, КК «Київавтодор» уже розпочав зносити садові будинки на Русанівських садах без надання належних дозвільних документів. Вони не чекають остаточного рішення щодо визначення траси проходження ПВМП і знають, що завершити цей проект в існуючому виді неможливо. Виникає питання, на якій підставі КК «Київавтодор» витрачає марно державні гроші? Ці «ділки» вже побудували міст без заїздів та з'їздів з нього як на лівому, так і на правому березі, а тепер не можуть вигадати, як вийти зі створеної ситуації! Для чого були витрачені мільярди державних коштів і продовжують витрачатися сьогодні на старе – нове безглуздя?!
В інтересах міста та,  виходячи з вищевказаного, ми просимо Вас:

1. Зустрітися з нами особисто с метою надання Вам розробленої архітекторами за кошти киян оптимальної схеми будівництва транспортних розв’язок лівобережжя.

2. Припинити знесення садових будинків до прийняття остаточного рішення щодо будівництва ПВМП з тим, щоб не допустити «освоїння » бюджетних коштів та знищення  великої зеленої зони міста і, що найголовніше, без вирішення транспортної проблеми Троєщини.

3. Провести громадські слухання за участю мешканців Русанівських садів і  мешканців Троещини, на яких провести громадське обговорення альтернативного проекту будівництва ПВМП.


Голова ОСТ «Русанівский масив».
Махов А.О.

30.10.2011р.
 
Наступна >

Русанівські Сади © 1957-2017 Всі права захищені
За умови використання материалів посилання на http://sady.in.ua обов’язкове

Rambler's Top100